fredag 2 oktober 2009

Dags att åka iväg igen

Jag ska strax ta med mig ryggsäck och kattbur (med katt i) och gå ner på stan för att möta upp David. Vi ska åka och hälsa på mina föräldrar över helgen. På lördagen skulle två kompisar och deras son titta förbi och fika när de ändå var i närheten, ska bli kul att träffa dem. Och på söndag ska jag träffa ett par som jag kanske ska få göra ett trädgårdsjobb åt. Pirrigt! Måste försöka tänka igenom vad jag lärt mig under utbildningen egentligen...

Förmiddagen har varit både lugn och stressig på samma gång. Mitt huvud är inte på samma ställe som resten av mig, så allt jag gör blir jätterörigt, jag glömmer bort vad jag håller på med, börjar på nya saker hela tiden...
Men jag tänkte ta en rejäl sovmorgon i morgon, om det går eftersom David ska upp och titta på fåglar, det kan hända att det hjälper.

Nä, nu måste jag dra på mig skorna och övertala Porsche att han ska åka bur. Det brukar inte vara så svårt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)