onsdag 14 oktober 2009

Bara gungstolen saknas...


Ojoj, nu går det fort mot mitt mål att bli mys-tant... Här sitter man i soffan, katten ligger tätt intill och strumpstickningen växer sakta med säkert. Det är bara gungstolen och ett gäng barnbarn som saknas för att man ska kunna kalla sig tant! Och några år till på nacken kanske... Saftkokning och kakbaket är ju inget jag behöver lära mig heller, sånt gör jag ju med jämna mellanrum redan. Men barnbarnen får nog vänta ett tag till. Vi bör nog får egna barn först... Det underlättar en aning. Och jag är nog inte redo att bli mormor/farmor vid 27 heller.

2 kommentarer:

  1. Hej! Surfar runt lite o hamnade hos dej. Fin blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Lill:
    Välkommen hit! Blir alltid lika glad av kommentarer.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)