söndag 13 februari 2011

Söndagsgodis

Då var Karamellmössan klar. Den blev färdig redan i går kväll faktiskt, men jag har haft lite annat för mig än att blogga. Supermjuk och härlig, perfekt vårmössa. Alpackan värmer ju, men det är ändå en ganska sval mössa. Stickade så länge jag vågade innan hoptagningarna för att garnet skulle räcka, så det blev rejält häng baktill, precis som Annis ville ha. Har ett litet nystan rosa kvar, och mer av det röda. Kan hända att det blir matchande pulsvärmare eller något annat litet av dem.

Nu har David hjälpt mig med datorn och trollat bort virusen som skrämt mig. Tydligen var det en trojan som är mest dryg och skräms och skickar upp pop-up-fönster med varningar så att man ska ladda ner nåt som man egentligen inte alls ska ladda ner. Det gör ingen större skada i sig så länge man inte gör som man blir tillsagd. Så alla bilder, mönster och annat jag var rädd att jag blivit av med finns kvar. Behöver jag säga att jag är glad för det? Gissa vem som ska spara ner saker jag absolut inte vill bli av med på skivor i morgon (För varför göra nåt idag som man kan skjuta upp till morgondagen? Har jag lärt mig nåt av mina misstag?)!

5 kommentarer:

  1. WOHHHOOOOOOO!!! SÅ SUPERFIN JAG GILLART MASSOR! Längtar redan för att prova den, gumman!!! ;-) du e bäst kram på dig.// Annis

    SvaraRadera
  2. Annis: Här var det snabba puckar! Hann ju knappt lägga upp bilden innan du såg den! Bara du inte har väldgt ycket mindre huvud än mig så ska den förhoppningsvis passa. Annars får jag trolla lite så att den inte faller ner i ögonen på dig. Men jag har mina knep. ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! jag har faktiskt ganska stort huvud så jag tror nog att jag kan ha mössan! :-)om jag inte har för stort huvud och inte kan ha det pg utav de i stället hahahah;-) Ja jag tittar i på din blogg gansk ofta! måste ju se vad som händer :-)

    Kram på dig gumman! // Annis

    SvaraRadera
  4. Glad alla hjärtans på dig och david, hoppas ni har en mysig och fin dag, jag glömde säga magen också. kram // Annis

    SvaraRadera
  5. Verkligen jättemysigt att samlas och pyssla tillsammans! Heja på dina vänner! :)

    Glad alla hjärtans dag! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)