onsdag 10 februari 2010

Scrap-inspiration

Jag har just varit på stan och uträttat några ärenden. Men jag har varit lite onyttig också. Jag har stått jättelänge inne på bokhandeln och fingrat på scrapbooking-grejer... De hade massor av fina papper och beads och blommor och jag vet inte vad! Jag blev jättesugen på att göra ett album med bilder från vår bröllopsresa, hittade massor med saker som skulle passa perfekt i färg och tema... Inspirationen bubblar snart ut ur öronen på mig! Problemet är att vi bara har bilderna digitalt fortfarande, och jag måste absolut ha ett jobb innan jag har råd med alla fina grejer jag vill ha till det albumet! Bara verktygen jag skulle behöva...
Jag brukar ju klistra och klippa ihop kort till jul och andra högtidsdagar, men det är väldigt enkelt jämfört med vad man kan göra bara man har tillgång till rätt verktyg och material... Ju mer man ser på bloggar, i affärer och på andra ställen så inser man hur otroligt simpla mina grejer är...
Nä, nu ska jag få en kopp kaffe, sen ska jag packa ihop mina grejer!

2 kommentarer:

  1. Ser nu att jag inte fått uppdateringarna på din blogg på 2 veckor, undrar varför.

    SvaraRadera
  2. Ajdå, det var märkligt... Jag har visserligen bloggat dåligt den senaste veckan, men innan dess var det ju ändå en del inlägg. Vad gör man åt stoppet? :S

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)