tisdag 9 februari 2010

Mera husmorsplaner


Jag älskar de här 50-talsbilderna med smått elaka texter! Så klämkäcka men bitska!
Jag har stora planer för dagen. David är i Stockholm på jobbgrej hela dagen och kommer hem först i kväll, och jag tänkte på att passa på att städa lite medan han är borta. Jag började ju damma och skrubba igår, men det är mycket kvar. Mattorna ska vädras, golven dammsugas och torkas... Och så tänkte jag baka lite. Rosenvante visade upp nybakade bullar på sin blogg här om dagen, och då kom jag på att det faktiskt var längesen jag bakade bullar. Så såna ska det bli!
Det vore rätt skönt att gå igenom garderoben när jag ändå är i farten... Det är mycket som behöver vikas, som liksom bara knölats in där det funnits plats. Det är säkert mycket som kan sorteras bort också. Jag vet ju inte riktigt vad som finns där innanför de kläder som jag faktsikt använder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)