fredag 19 februari 2010

Mera snö...

Jag gillar ordentliga vintrar. Det ska vara snö ute. Men när det kommer mycket på en gång ställer det till problem... Nu utfärdar SMHI klass 2-varningar, och det påstås kunna komma en halvmeter snö till. Redan nu snöar det ordentligt ute, och det är trassel med tågen i Mälardalen igen. Det här gör mig lite bekymrad för morgondagen. Vi har utflyktsplaner och har tänkt åka till Färnebofjärdens Naturum i Gysinge. Vi har varit där förr, men i morgon händer det grejer där! Martin Emtenäs från Mitt i Naturen kommer dit och pratar om lite olika grejer, och han är ju en rätt lustig typ, så det kan bli riktigt kul.
Men om det blir snöovänder känns det ju inte jättekul att åka hela vägen dit... Vi håller tummarna för att det snöar i dag, och att det r lugnt och fint i morgon tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)