onsdag 10 februari 2010

Morgonmys

Jag tror att all energi tog slut igår, för idag är det en seg morgon. David tog en liten sovmorgon, så vi låg och myste i sängen rätt länge innan han gick upp. Porsche låg och spann på oss och var riktigt nöjd med att ha både husse och matte att mysa med.
Mamma kommer hit senare idag, så vi ska mysa lite och fika och ta det lugnt. Sen följer jag och Porsche med henne till de Norduppländska skogarna och stannar där över helgen.
Jag ska fixa ett par saker idag bara. Det finns lite disk att ta hand om, jag ska packa lite kläder och röra ihop nåt att bjuda mamma på.
En riktigt lugn och skön dag med andra ord. Skönt som belöning mot gårdagens städande. Det är extra skönt att bara ta det lugnt när man ser sig omkring och lägenheten är ren. Jag hoppas att jag kan hålla den städad ett tag nu. Tyvärr är jag väldigt bra på att stöka ner (eller i alla fall att inte plocka undan efter mig)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)