söndag 21 juni 2009

SOL!

Äntligen en dag som ser ut att vara riktigt fin och solig, och jag är på bättre humör än i går, även om jag kanske inte skuttar runt och gör hoppsa-steg i lägenheten. Vi håller just nu på att packa matsäck och ska sen ge oss ut i stora världen.

Strumpstickningen går frammåt, jag ska börja med hälhoptagningar på den andra sockan nu, men kommer inte ihåg hur många maskor som ska stickas innan jag gör en hoptagning och vänder... Stickat för mycket sockor i andra storlekar än min egen... Mitt sifferminne är rätt uselt. Men jag räknar med attt bli klar med sockan under morgondagen och ska väl börja på nästa elefant då. Jag har ju rätt mycket restgarner i akryl ligger, och de är perfekta att sticka elefanter med. Alla möjliga färger dessutom. Jag fick några restnystan av mormor när jag var där senast också, men de blev kvar hos mina föräldrar när jag åkte hem. Jag hoppas att syrran kommer ihåg att ta med dem nrä jag ska träffa henne på tisdag. Det finns ett nystan lila garn där som jag absolut måste ha till en elefant.

Nu låter det som om David börjar bli lite otålig på mig. Ska se över den sista matsäckspackningen så bär det av sen.

Njut av sommarvädret så länge det varar, och lämna gärna en liten kommentar så jag vet vilka ni är osm läser min blogg. Ser på statistiken att jag år några återkommande läsare, och det är verkligen superroligt! Men jag blir ju lite nyfiken på vilka ni är! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)