onsdag 17 juni 2009

En elefant balanserade...



Den här lilla sötnosen började jag på igår. Lite kul att sticka djur, annars ser man ju mest virkade såna. Hittade mönstret på elefanten för några månader sen, men igår kom jag äntligen igång. Inga problem att förstå hur jag skulle göra, men att få till det snyggt med minskningar och ökningar samtidigt som det man jobbar med att hårt stoppat är inte det enklaste. Tycker dock att resultatet blev riktigt bra, och efter att elefanten fått ögon och öron växte personligheten fram. Lite blyg och lite busig är den. Något namn har jag inte kommit på än, så jag vet inte om det är en pojke eller flicka ens… Någon som har ett förslag?


På äventyr i min sommaräng på balkongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)