torsdag 18 juni 2009

Nytt Maiden-album nästa år??

Det verkar som om jag får dra med mig brorsan och åka på konsert igen nästa år. I alla fall om man ska tro det som står på Iron Maidens hemsida. De ska börja jobba på nåsta album senare i år, och albumet planeras att släppas nästa år. Yay! Vi får väl se om det blir under sommaren eller vintern. Det är ju grymt med ståplats på Stadion, men det vore lite kul att se dem i Globen igen också. Från ståplats den här gången. Det var ju där jag såg dem första gången, och jag får fortfarande rysningar när jag hör introt de hade under A matter of life and death-turnén... Eller "Scream for me, Stockholm!"... Hur kan kan känna sig så lycklig av en sån sak som att stå tillsammans med tiotusentals andra människor och vråla allt man orkar? Vet inte varför, men jag vet att det funkar!

Bild från juli 2008. Fantastiska minnen, fantastisk musik. Längtar till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)