onsdag 23 september 2009

Sällskap!

Nu sitter Benitha här i soffan bredvid mig. Kul med sällskap! :) Jag stickar vidare och vi pratar skit om allt och inget.
Nu pratar hon i telefon, och jag funderar på hur sockmönstret skulle bli om man stickade det i "riktigt" sockgarn istället för ett två trådigt ullgarn... Men det är en fin mossgrön färg jag kan glädja mig åt!
Hittat flera fina sjalmönster som jag är sugen på att sticka i vinter. Just nu har jag en lista på julklappsgrejer jag ska ta och sticka mig igenom. Kul med flera projekt samtidigt!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för din fina kommentar! Och lyckliga alla de som får stickade julklappar av dig - älskar sånt!

    SvaraRadera
  2. Moa:

    Tja, tryter ekonomin kan man alltid dra nytta av allt garn jag samlat på mig. ;) Det blir så mycket personligare med såna julklappar än om man köper oftast. Helt unika presenter med mycket omtanke bakom. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)