tisdag 1 september 2009

Längtar!


Börjar längta upp till fjällen ordentligt nu. Ska bli skönt att snöra på sig kängorna och andas frisk luft, dricka vatten ur forsar och leta bra matsäcksställen...
Jag har varit så himla mycket i trakterna kring Funäsdalen och Bruksvallarna att det känns som ett andra hem. Det var ett tag sen jag var där med familjen. Jag och David var upp en vecka förra sommaren och det var jättemysigt. Men nu åker vi med mamma, pappa och brorsan, så det blir ju lite annorlunda. Det kommer att bli en del barndomsminnen, det är svårt att undvika.
Jag hoppas att jag får lite kreativ inspiration också. Jag känner att jag behöver det nu. Visst stickar jag och har mig, men det är bara efter mönster just nu. Behöver lite inspiration till färgkombinationer och kanske lite mönster... Jag brukar få små infall när man är ute i naturen, så jag tror inte att det är helt fel med fjällvandring nu om jag ska vara ärlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)