onsdag 16 september 2009

Bloggsvacka

Stackars min lilla, men trogna bloggläsarskara. Här händer det inte mycket för tillfället... Trots att det blivit väldigt glest mellan uppdateringarna nu så har jag en återkommande besökarskara varje dag enligt statistiken. Jättekul! Det hade jag aldrig trott när jag startade bloggen i mars... Då var jag nöjd med om 2-3 personer läste bloggen nån gång ibland. 10 besökare på en dag var inte ens tänkbart... Jag blir lika glad varje gång jag ser att så många faktiskt tittar in här, vare sig de kommer från en sökmotor eller har sparat adressen. Det är ganska kul att se var folk har sökt på för att hitta hit. Det bästa och mest udda hittills är "Nu tar jag befälet, jag har ju dambyxor", och det vanligaste är "vaxtstick.com".

Fjällsemestern kommer jag att skriva mer om framöver, just nu har jag stulit mig några minuter vid mammas dator innan vi ska åka till mormor och hälsa på. Har just varit ute och plockat ihop lite blommor till farmor och farfars grav. En bukett som går i samma färgskala som färgprakten i Härjedalsfjällen nu, rosa som den blommande ljungen, gult som fjällbjörkarna, vitstrimmigt gräs som påminner som björkstammar och grönt som mossa, kråkbärsris och gräs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)