tisdag 10 november 2009

svårt!!

Sitter med gitarren i knät och skulle installera ett program jag fått låna av min bror med tabs och härliga(?) midi-versioner av låtar, men det vill inte funka alls...
Googlade lite snabbt efter tabs, men de är inte alls lika tydliga och pedagogiska som i programmet... Det är ju dessutom inte alls säkert att det ser likadant ut i den versionen som det var meningen att jag skulle lära mig. Men lite säkrare i fingertopparna blir jag väl i alla fall. Min vänsterhand kommer väl att ha liknande förhårdnader som jag har på mitt högra pekfinger. Bieffekt av flitigt stickande...
Jag knäpper på bäst jag kan, och blir lite osäker. Har jag tagit mig vatten över huvudet nu? Det är ganska snabba toner i introt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)