tisdag 17 november 2009

Dags för önskelistor?

Ett favoritklipp. En lärare på Tärna Folkhögskola brukade hänvisa till den här sketchen rätt ofta, men det var inte många i klassen som förstod vad hon pratade om... Humor var måga gånger bättre förr.

Trots att det är grått och disigt ute går tiden onekligen närmare jul hela tiden. Jag funderar på julklappar och har en lista på saker jag ska göra. Men jag vet inte vad alla nära och kära ska ha, så jag efterlyser önskelistor från dem (jag vet att många av er läser bloggen) och förslag från er andra.

Kunde jag ge er fred på jorden, vilket vore en mycket bättre "årets julklapp" än spikmattor, så skulle jag göra det, men än har jag inte sån makt tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)