fredag 6 mars 2009

Testing, testing

Då ska vi se, kommer det här att funka? Suttit och mixtrat och testat olika layouter ett tag nu.

Så, ytterligare en blogg i pyssel-djungeln... Kunde helt enkelt inte låta bli! Så fort jag är ute på nätet och letar stickmönster, info om växter och liknande hittar jag en massa charmiga bloggar... Så om så många andra kan, varför ska inte jag kunna? För ett par år sen skrev jag rätt mycket, men det har liksom glömts bort under en lång tid nu, jag hoppas att bloggen ska kunna få fart på min skrivarådra igen snart. :)

Just nu sitter jag inte vid min dator, utan hos mina föräldrar, och därför har jag inte länkat till så många av mina favvo-bloggar än, men det kommer. Ha tålamod!

Bilder på mina kreationer och annat smått och gott kommer att laddas upp när jag har tillgång till kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)