tisdag 24 mars 2009

En tur bland restgarnerna

Kände mig rastlös, ville inte sticka prickar och hade inte lust att virka nåt. Så vad gör man? Jo, jag bläddrade igenom de länkar jag sparat till roliga stickmönster. Nånting enkelt som går fort, men som inte ser simpelt ut ändå. Ok, har man lite vana av att sticka ser man ganska fort om saker är komplicerade eller inte. Men av mina vänner här i Sala är det jag som är den stickande figuren, så... ;)

Det blir inte nåt till mig själv, så mycket kan jag avslöja. Använder en salig blandning av restgarner. Allt från alpacka och bomull till Järbo Baby Pascal... Visar resultatet när jag är klar. men en liten tjuvtitt kan jag bjuda på.

1 kommentar:

  1. Hej! Visst finns det stickcafé i Sala! Vi träffas på Café Silver var tredje vecka, och IngaLill på Garner å Sånt har en lapp på dörren om när nästa blir. (Jag har missat de två sista, så jag har inte riktigt koll på när det blir.)
    Titta gärna förbi!!
    Mvh Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)