måndag 31 augusti 2009

Kvällsstickning

Ska strax krypa ner i sängen. Det ska bli riktigt skönt att sova nu. David och jag har suttit och tittat på film och bara myst och haft det bra ikväll. Men jag kan erkänna att jag stickat lite också. Det är svårt att låta bli... Jag mådde ju inte så bra som jag hoppats att jag skulle göra i helgen, så det blev inte mycket stickat på min hemliga stickning. Det gör att jag ligger lite efter i planeringen. Jag vill hinna bli klar med den innan vi åker på semester på fredag, och jag har en del annat att göra också. Jag måste hitta en bra semsterstickning bara. Dels vill jag ha något extremt lättstickat till bilresan, och dels vill jag ha något riktigt roligt att sticka på plats. Jag funderar helt enkelt på att ha två semesterprojekt. Det kan hända att det blir sockor av olika slag. Vanliga raggisar för bilresan och några lite snyggare mönsterstickade att sitta med på kvällarna. Om jag hittar något bra garn i gömmorna. Jag har ju en del tunt två-trådigt ullgarn som kan komma till användning förståss... Vi får se hur det blir. Bilder kommer väl när det är klart hoppas jag. Under semestern blir det inte så mycket bloggande, men vi kommer ju hem så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)