fredag 28 augusti 2009

Hemlig stickning

Min privatläktare Doktor Porsche låter hälsa att jag inte är så sjuk längre. När han anser att jag är sjuk brukar han ligga och sova på/intill mig för att ha koll. Igår ignorerade han mig hela dagen. Jag fick till och med prata i telefon utan att han klättrade på mig! Vet inte när det hände senast...

Var feberfri igår, hostar och snorar fortfarande, men betydligt mycket mindre än för ett par dagar sen. Det går och rätt håll! Nu hoppas jag bara att det fortsätter i samma riktning. Kanske möter upp David på stan när han jobbat klart så att vi kan uträtta några ärenden tillsammans.

Började på en stickning för ett par dagar sen, men har ju inte direkt varit motiverad att sticka under de senaste dagarna. Men nu har jag börjat på den igen! Har fått ett garn av mamma, Krabat Fantasi från Falkgarn, som är riktigt trevligt att sticka i. Vad jag stickar får bli en hemlighet, kommer så smått att börja med julklappsstickningar nu. Vill inte sitta och paniksticka i december, det känns bättre att sprida ut det lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)