tisdag 25 augusti 2009

Blä vilken natt!

Sovit riktigt uselt i natt. Hostat och hostat och snorat... Under dagen i går tyckte jag att jag hostade mycket mindre än jag gjort innan, men eftersom det hela verkar ha blivit en förkylning var det väl lugnet före stormen. Inte ens morgonkaffet är gott! Ska se till att få i mig en rejäl c-vitamindos om en liten stund. Grapefrukt. Mums!
Trots hosta, rinnande näsa och sömnbrist känner jag mig glad. Ungefär som när man var liten och hade fått en ny My Little Pony... Det där speciella lyckopirret i magen som gör att man inte riktigt vet hur man ska reagera. Säsongens första solvarma jordgubbar, att få blommor från sin älskling eller förväntan som väcks inom en när man hör Ecstasy of gold eller Doctor, Doctor kan man kanske också likna känslan vid för er som aldrig fått en My Little Pony, eller bara glömt känslan.

Gusty står fortfarande på min önskelista. Det har hon gjort i drygt 20 år nu. Man ska ha barnasinnet kvar har jag hört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)