lördag 22 augusti 2009

Top Gear och strumpstickning

David och jag hade egentligen tänkt göra en heldagsutflykt och hälsa på vänner i Märsta och syster med dotter och pojkvän i Uppsala, men eftersom jag gick och fick feber så har vi bestämt oss för att skjuta upp det till i morgon. Jag känner mig fortfarande inte sjuk, men jag vil ju inte smitta någon i onödan. Vi har inte bestämt om vi åker förbi Uppsala eller inte i morgon, men om vi gör det stannar vi nog inte speciellt länge. Vill inte smitta systerdottern med hennes första hosta. Den äran får någon annan.

David är ute på en fågel- och cacheingtur medan jag valde att hålla mig hemma. Just nu sitter jag med sockstickningen intill mig och och Top Gear är på TV. Har man bara minsta bilintresse, eller åtminstone humor är det faktiskt ett kul program. Själv gillar jag ju bilar, sjuk humor och britter i 50+-åldern (inte mitt fel att några av de bästa muskerna geom tiderna råkar höra till den kategorin...) så det är faktiskt ett av de bättre programmen som går på TV. Finns massor av klippyoutube om man av någon anledning inte har en aning om vad Top Gear är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)