tisdag 8 juni 2010

Glest mellan inläggen

Det är glest mellan inlägen här nu, men det beror mest på att det inte finns så mycket att blogga om för tillfället. Jag monterar filt, jag stickar elefant och just nu försöker ajg få min dåliga uppkoppling att sammarbeta så att jag kan få ladda ner det första spåret på Iron Maidens nya skiva. Skivan släpps i mitten av augusti, men de har lagt upp det första spåret, El Dorado, så att man kan ladda ner den från deras hemsida. Jag vill ju veta hur den låter, men jag måste iväg om 15 minuter, så jag tvivlar på att jag hinner innan dess...

3 kommentarer:

  1. Så där känner jag också ibland. Dagarna lullar på i samma tempo, på frontent inget nytt.
    Lycka till med nedladdningen.

    SvaraRadera
  2. Jag har hört låten!! Gissa vem som laddade ner den inatt....Den är bra! Kram

    SvaraRadera
  3. El Dorado var verkligen så bra som jag hoppades. Så fort man hörde Steve Harris galloperande baskomp gick det rysningar längs ryggraden. Lite trist att Bruce har för stor röst för studioinspelningar, men nog är han bra. Det bådar gott inför nya skivan!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)