tisdag 17 november 2009

Rena lakan


Porsche och jag har just ägnat en stund åt en av hans favoritsysselsättningar. Vi har bytt lakan i sängen! Nya lakan är livsfarliga enligt Porsche, och därför måste han hoppa på dem, bita dem och brottas med dem medan jag försöker bädda. Tyvärr hade han mördat dem klart så fort jag fick fram kameran... Lägger in en äldre bild här istället. Den kan vara från Davids födelsedag
Till de ljuva tonerna från Metallicas All nightmare long for Porsche som ett jehu upp och ner från sängen, ena sekunden anföll han kudden, nästa var han insnurrad i påslakanet som jag förgäves försökte få över täcket...
Att bädda med Porsche i samma rum är inte lätt, men väldigt roligt.

Nu ligger han i sin fåtölj med huvudet på armstödet och snarkar högt. Skivan har tystnat och jag funderar på om jag ska diska kastruller eller göra lunch härnäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad. :)